Logo

Tjekliste før en tekniker tilkaldes

 

1. Tjek maskinen er rengjort efter maskinens standard

2. Tjek vandforsyningen er OK, og der ikke har været slukket for vandet

3. Tjek eltilslutning

4. Forsøg at slukke / tænde maskinen

5. Sikre at frontlågen er lukket og låst

6. Såfremt der er behov for teknisk service oplys venligst flg.: fejlkoden i displayet, serienr. og placering af maskinen samt kontaktperson + kontaktdata således vores tekniker hurtigt kan få  kontakt og koordinere udkaldet.

Du kan udskrive ovenstående tjekliste her.

 

KONTAKT TIL KUNDESERVICE

Telefonnr. 63 103 103

Mail: kundeservice@lavazza.com

 

logo
bean

Ofte stillede spørgsmål

Hvordan får jeg reservedele?

Ring eller mail:

Telefon:+45 63 103 103
Email: kundeservice@lavazza.com

Hvordan kontakter jeg jer?

Du kan kontakte os her:

Telefon:+45 63 103 103
Email: kundeservice@lavazza.com

Vi har åbent mandag-torsdag kl. 08.00 - 16.00, og fredag fra 08.00 - 15.30.

Er det jer, der sælger den originale Merrild kaffe?

Ja, det er os der har den velkendte Merrild-kaffe i sortiment

Vi har både formalet kaffe, hele bønner og instant kaffe. Og vi kan også tilbyde økologisk og bæredygtig Merrild kaffe.

Sælger I kaffeautomater?

Ja, vi har et bredt udvalg af kaffeautomater

Vi har et sortiment, der dækker et bredt behov:

 - Espresso: manuel, fuldautomatisk, BLUE - lille men med stor smag

 - Filter: løsninger til filterbønner og filterbryg

 - Instant: hurtige kaffeløsninger uden at gå på krompomis med smagen

Se vores kaffeautomater

Hvor lang tid tager levering?

Hvis du bestiller inden kl. 12.00, modtager du dine varer inden for 2 hverdage.

Sælger I også te?

Ja, det gør vi

Vi har den helt fantastiske Whittington te i sortiment

Du finder også et bredt og velsmagende sortiment af Lipton teer hos os